Διαλέγοντας αλλαντικά

Friday, 24 October 2014

"Τα αλλαντικά και τα λουκάνικα αποτελούν για πολλούς απολαυστικούς μεζέδες. Πολλά από αυτά όμως περιλαμβάνουν μικρή ποσότητα κρέατος ή είναι πλούσια σε λιπαρά.

Θα πρέπει πάντα να γνωρίζετε από τι κρέας είναι τα αλλαντικά και τα λουκάνικα που αγοράζετε. Συνήθως είναι χοιρινό αλλά υπάρχουν και από γαλοπούλα ή κοτόπουλο. Θα πρέπει να παρασκευάζονται από ολόκληρα κομμάτια κρέατος και να μην είναι μία ομοιογενής μάζα. Αυτά είναι και πιο ασφαλή, διότι περιέχουν καθαρό κρέας χωρίς την πιθανή πρόσμιξη με άλλα ανεπιθύμητα κομμάτια από το ζώο.

Επίσης περιέχουν πολύ μεγαλύτερο ποσοστό κρέατος και μικρότερο ποσοστό νερού και τροποποιημένου αμύλου. Να αποφεύγετε εκείνα που έχουν μεγάλα και ορατά κομμάτια λίπους διότι αποδίδουν πολλές θερμίδες και είναι υπερφορτωμένα με κορεσμένα λίπη.

Μπορείτε να ελέγξετε τα συστατικά στη συκευασία, εάν πρόκειται για κομμένες και συσκευασμένες φέτες ή στο περιτύλιγμα του κομματιού από το οποίο σας κόβουν τις φέτες."

πηγή: www.care.gr